20 Januari 2009

Politikus Ulung

Aya hiji carita ngenaan Mama H. Amilin nu kagelaran Abdul Jabbar, anu ku sim kuring kadangu diriwayatkeun ku kapilanceuk sababiah sim kuring.

Kieu caritana:
Hiji waktos dihiji tempat aya hiji awewe anu pagaweana kurang hade, sebut wae ku jaman kiwari mah PSK, manehna geus sababaraha peuting teu "beubeunangan", manehna menang info "cenah mun hayang payu deui mah datang wae ka teun Mama Amilin", nya, eta awewe teh ngagugu kana omongan eta teh. manehna ngajugjug ka padumukan mama Amilin di daerah lengkong bandung, pas panggih manehna nyaritakeun naon-naon anu tumiba ka manehna, yen manehna ampir sabaraha peuting "Dagang"na tiiseun. Mama ngan ukur ngadangukeun. beres eta awewe nyarita, mama ngasongkeun tulisan kalimah "Bismillahhirohmaniirohim" bari nyarita "yeuh nyai, paragi meh heneuteun, aos bae 13 kali samemeh damel, 13 kali samemeh kulem". eta awewe atoheun di asongan eta kalimah. isukna manehna ngalakonan naon-naon anu di obrolkeun samemehna.

sababara poe tiharita, eta awewe datang deui ka mama amilin, manehna nyaritakeun deui pangalaman nu tiba ka manehna, yen cenah samulihna ti mama, manehna ngalakukeun nu diucapkeun ku mama, tapi bororaah haneuteun, malah mah taya nu ngalieuk-lieuk acan ka manehna, manehna sababara poe ieu jadi sering kapikiran, "naha bet kieu?","salah kitu nu dilakonan teh?", "Salah meureun", jeung loba-loba deui pikiran anu ahirna manehna tobat tina kalakuan nu teu saluyu jeung hukum. Mama ngan ukur gumujeung bari nyarios "Alhamdulillah, nyai, pitulung eta teh, bagja... barokahna bae".

Dina carita diluhur, ka petik ku simkuring yen mama teh "Politikus Ulung", teu make panyarek, teu nganggo sosorongot boh popolotot, tapi ngangge basa sareng budi pekerti nu luhur, saha bae tiasa kengeng hidayah ku kersana anu Kagungan arurang.


(indone-maneh)
ada sebuah cerita tentang Mama H. Amilin yang bergelar Abdul Jabbar, yang Saya dengar dan diriwayatkan oleh saudara sepupu*saya:

Begini ceritanya:
Suatu hari di sebuah tempat ada seorang perempuan yang kerjanya kurang baik, sebut saja pada jaman sekarang dengan sebutan PSK, ia sudah beberapa malam tidak dapat pelanggan, Dia mendapat informasi "Jika ingin Laku lagi mah datang saja ke mama Amilin", Ya, perempuan tersebut nurut saja pada ucapan itu, dia pergi ke rumah mama Amilin di daerah lengkong bandung, ketika bertemu dia bercerita apa yang ia alami, bahwa ia hampir beberapa malam "Dagang"nya gak laku. Mama hanya mendengarkan. Setelah perempuan itu selesai bercerita, mama menyerahkan tulisan kalimah "Bismillahhirohmaniirohim" sambil berkata "Nih Nyai, untuk supaya rame, baca saja 13 kali sebelum bekerja dan 13 kali sebelum tidur", perempuan tersebut gembira disodori kalimah tersebut. besoknya ia mulai melaksanakan apa-apa yang dibicarakan sebelumnya.

Beberapa hari setelah itu, perempuan tersebut datang lagi ke mama Amilin, ia menceritakan lagi pengalaman yang ia alami, bahwa sepulang dari mama, ia melakukan sesuai ucapan dari mama, tapi bukannya rame/laku, malahan tidak ada satupun yang mau menoleh kepadanya, beberapa hari itu selalu terpikir "Kenapa begini?", "Salahkan yang saya lakukan ini?", "kemungkinan Salah"
dan banyak lagi pikiran yang akhirnya ia bertobat dari kelakuan yang tidak sejalur dengan hukum. Mama Hanya tersenyum sambil berkata "Alhamdulillah, nyai, pertolongan itu teh, bahagia... barokahNya saja".

Dari cerita di atas, terpetik pelajaran oleh saya pribadi bahwa mama seorang "Politikus Ulung", tanpa Melarang, tanpa Memaksa dan marah, tetapi dengan bahasa dan budi pekerti yang Luhur, siapa saja bisa mendapat Hidayah oleh Kehendak Yang Maha Memiliki Kita semua.

Tidak ada komentar: